miércoles, 21 de marzo de 2012

Disseny i estructura del comerç a Internet

DISSENY I ESTRUCTURA DEL COMERÇ A INTERNET

Idees per crear un comerç que doni confiança i ajudi a comprar al client
La qualitat de les imatges que apareixen a la teva pàgina web, la distribució dels productes i petits detalls com ara posar cara a l´equip que hi ha darrere són claus per generar confiança i animar el client a comprar. També has de potenciar la venda emocional utilitzant recursos propis de les botigues físiques

1. La página inicial
La pàgina inicial és la guia del client amb diferents accessos: els més venuts, novetats,...

2. Busca la credibilitat:
Presenta´t
Política de treball
Posa cara a la teva web
Explica els teus èxits
segells de qualitat


3. Política de preus
Preus de marca
Comparadors

4. Fitxes de productes
Informació visual
Escalabilitat

5. Ajuda´l a omplenar el seu cistell de la compra

6. Personaltza les teves ofertes
Anticipar-se als desitjos del client

7. Configuradors per orientar-los
Pressupostos a mida

8. Fomenta la compra per impuls


Ja per acabar aquí tens més informació de la Cambra de Comerç de Barcelona

No hay comentarios:

Publicar un comentario