miércoles, 21 de marzo de 2012

Guió pla d´empresa

PLA D’EMPRESA

             PLA DE MÀRQUETING
-          Defineix quina es la tipologia de consumidors als quals adreces el teu servei (quadre principakls formes de mercat)
-          Elabora un estudi de mercat : definició d’objectius, disseny del pla d’investigació, fonts d’informació primàries i secundàries, obtenció de les dades, anàlisi de les dades.
-          A partir dels resultats obtinguts en els aprtats anteriors, analitza la viabilitat comercial del teu projecte mitjançant un anàlisi DAFO
-          Explia quin preu tindrà el servei i les formes de promoció  i màrqueting

FORMA JURÍDICA

-          Argumenta quina és la forma jurídica més adient per la teva empresa i assenyala els avantages d’aquesta tria i els inconvenients
-          Enumera els tràmits que s’han de seguir per aconseguir la personalitat jurídica de l’empresa
-          Busca un formulari de certificació negativa del non i omple’l per la teva empresa

EQUIP HUMÀ
-          Organigrama de l’empresa
-          Personal que es contractarà i salari que es pagarà

CONCLUSIÓ

No hay comentarios:

Publicar un comentario