PLA D’EMPRESA
PLA DE MÀRQUETING
- Defineix quina es la tipologia de consumidors als quals adreces el teu servei (quadre principakls formes de mercat)
- Elabora un estudi de mercat : definició d’objectius, disseny del pla d’investigació, fonts d’informació primàries i secundàries, obtenció de les dades, anàlisi de les dades.
- A partir dels resultats obtinguts en els aprtats anteriors, analitza la viabilitat comercial del teu projecte mitjançant un anàlisi DAFO
- Explia quin preu tindrà el servei i les formes de promoció i màrqueting
FORMA JURÍDICA
- Argumenta quina és la forma jurídica més adient per la teva empresa i assenyala els avantages d’aquesta tria i els inconvenients
- Enumera els tràmits que s’han de seguir per aconseguir la personalitat jurídica de l’empresa
- Busca un formulari de certificació negativa del non i omple’l per la teva empresa
EQUIP HUMÀ
- Organigrama de l’empresa
- Personal que es contractarà i salari que es pagarà
CONCLUSIÓ
No hay comentarios:
Publicar un comentario